joi, 16 iulie 2009

Newsletter Transmutational Decembrie 2008

Copyright: Sandra Ingerman
Traducere : Aurel Mocanu

Pe masura ce ne apropiam de momentul alegerilor prezidentiale in Statele Unite , simteam ca si cum constientul colectiv era foarte rascolit . Aceste alegeri au creat multe emotii la multe nivele diferite . Cu greu am putut dormi linistita , intrucat am simtit ca psihicul meu se alimenta dintr-un mare haos colectiv .

Fara a intra in politica , simt ca rezultatele alegerilor sunt semnificative , antrenante , datatoare de speranta .Intrucat simt ca , impreuna am fost pusi in fata unei alegeri intre a ne misca inainte spre un viitor de noi posibilitati , si a ne misca din frica inapoi in timp .

Exista provocari mondiale care continua sa creasca . Iar aceste provocari continua sa ne forteze sa privim la a crea o viata care e mai simpla si mai echilibrata . Si aceste provocari care ne stau in fata ne cer si sa stam focalizati asupra lucrarii noastre spirituale .

Acesta nu e un timp in care sa simtim ca vreo persoana sau vreun partid politic vor crea schimbari radicale pentru noi . Noi suntem cei responsabili de a fi parte a schimbarilor care trebuie sa aiba loc . Atat prezentul , cat si viitorul inca se afla in
maine noastre colective .

Alegerile din Statele Unite au fost un exemplu despre cum colectivul se poate mobiliza si cum acesta poate crea o schimbare a conducerii . Putem invata dintr-o astfel de focalizare . Acesta e momentul in care putem continua sa construim pe energiile colective care au fost puse in miscare . Si facem aceasta prin a continua sa fim o prezenta spirituala in acest colectiv , dupa cum am scris si luna trecuta . Iar pentru a spori aceasta prezenta , trebuie sa sustinem si sa intarim energiile colective care ne pot muta intr-o schimbare si mai mare pentru a fi o forta vindecatoare pentru planeta .

Gasiti un loc in casa voastra sau afara , in natura , si construiti un mic altar care reprezinta comunitatea spirituala globala care lucreaza impreuna in diferite moduri pentru a crea schimbari pozitive pentru planeta si pentru tot ce e viu . In fiecare zi vizitati altarul si puneti pe el o mica ofranda cum ar fi o piatra , o floare sau o rugaciune pentru a le multumi si a-i onora pe cei ce lucreaza pentru viata .

De-a lungul anilor am lucrat impreuna pentru a visa intru fiintare lumea pe care dorim sa o traim . Am dat mai multe sugestii despre cum sa lucram cu creatia si manifestarea , in cartea mea Medicine for the Earth.

Recent , spiritele mele ajutatoare mi-au dat un exercitiu interesant pe care v-il sugerez . Dupa cum stiti , sunt multe carti scrise despre legea atractiei . Aceste carti au fost populare de la inceputul anilor 1900 , iar in zilele noastre subiectul a reinviat .

Mi s-a spus sa va sugerez sa va gasiti un magnet si un ac cu care sa lucrati . Cand am facut acest exercitiu , eu am lucrat cu un magnet puternic de frigider .Tineti acul aproape de magnet si observati atractia care se manifesta intre ele . Repetati in fiecare zi aceasta de cateva ori , pentru a avea in corpul vostru sentimentul a ceea ce e necesar pentru a atrage catre voi ceea ce lucrati la a manifesta .

In munca spirituala , este un lucru a fi capabil sa experimentam ceva a fi creat in taramurile invizibile , si e un alt lucru a intelege cum sa tragem in real creatia , sa o nastem in taramurile fizice .

Iata inca un exercitiu pe care l-am primit . Am observat ca pe masura ce ziua alegerilor se apropia , am avut de-a face cu sentimente de anxietate . Am continuat sa lucrez la a accepta orice rezultat va fi fost sa iasa . Si am avut zile bune si zile dificile . Intr-o zi , m-am gasit gandindu-ma la ce era mai rau.

Am simtit imediat prezenta lui Isis inconjurandu-ma . Cand in cele din urma mi-am facut timp sa ma linistesc si sa intru in interior, ea mi-a aratat o minge de fibra stand pe podea, reprezentand rezultatul dorit de mine. Apoi mi-a cerut sa reflectez cu ce fel de fir de gand alimentam mingea de fibra. A fost un adevarat semnal de trezire pentru mine , pentru ca mi-am dat seama ca nu imi aliniam gandirea cu rezultatul la care speram .

Cred ca , cu cat putem sa ne implicam mai mult trupul si mintea in a lucra in parteneriat cu practicile noastre spirituale , cu atat mai mult alimentam lucrarea in care suntem implicati.Gasiti o minge de fibra sau orice alt obiect pe care il puteti folosi ca reprezentare a ceea ce considerati a fi o planeta sanatoasa si echilibrata . Puteti crea deasemeni un desen sau sa va scrieti scopul pe o bucata de hartie . Puneti acestea pe un altar . Apoi intindeti bucatele de fire, ate , fibre , catre scopul vostru final , atat fire care sunt infuzate cu ganduri aliniate cu acest scop , cat si fire infuzate cu credinte care blocheaza realizarea acestuia .

Luati-va un interval de timp de-a lungul zilei dar in special inainte de culcare , pentru a reflecta asupra firelor pe care le-ati hranit . Le-ati alimentat pe cele care duc la scopul dorit , sau pe cele care duc departe de acesta ?Incercati sa aveti un sentiment tangibil in trup , al modului in care aceste fire de ganduri contribuie la a crea rezultatul dorit .

Cred ca atat exercitiul de a lucra cu magneti cat si acela de a privi la firele� gandurilor va vor ajuta sa faceti schimbari in viata voastra zilnica . Scopul� este de a contribui la comunitatea globala dintr-un nivel de constienta mai profunda , pe masura ce lucram impreuna la a crea schimbare planetara pozitiva , pentru tot ceea ce e viu .

Shamanismul, precum si lucrarea Leac pentru Pamant , practicate ca mod de viata , necesita sa fiti cu totul intrupati . Atat de mult din practica shamanismului are de-a face cu ascultarea profunzimilor si cu observarea naturii . Astfel, traim ca si parte a naturii si lucram cu adevarat dintr-un loc al cooperarii si colaborarii complete cu spiritul care traieste in toate .

In lumea de astazi , multi oameni sunt atrasi catre practici spirituale pentru ca nu doresc sa se afle in trup . Experientele lor trecute i-au facut sa fie dezamagiti de altii si de viata si sa caute o iesire .

Dar practicile spirituale asa cum au fost ele dezvoltate in vechime nu erau nicidecum menite sa induca experiente in afara trupului . Parte a infloririi si a trairii unei vieti in bucurie inseamna sa fim cu totul in corpul nostru si plini de spirit .

Unii dintre noi ne pierdem, pierzand din vedere scopul lucrarii spirituale . In newsletterul transmutational din octombrie am scris despre cum ne pierdem sentimentul minunarii si cum a ne complace in aceasta creaza o viata pe care o traim ca si cum am privi un film sau o emisiune la un televizor cu ecran plat . Pierdem mult din ceea ce inseamna a trai cu adevarat atunci cand ne respingem trupurile .

Iarna tinde sa fie un timp al nemiscarii in natura .Aceasta nemiscare ne sustine in a ne lua intervalul de timp necesar tragerii in interior a energiilor noastre .

In 2008 v-am cerut sa va uniti cu o stea si sa observati cat de solida e lumina stelara . Ea nu incearca sa straluceasca . Ci pur si simplu straluceste dintr-o soliditate interioara , iar lumina pe care o straluceste ajunge peste multe milioane de mile .

V-am mai cerut si sa va uniti cu o samanta pentru a intelege si a simti in celulele voastre puterea intensa a energiei potentiale .

Daca nu ati facut inca aceste calatorii/meditatii , va sugerez sa le faceti , ca o temelie pe care sa continuati sa lucrati .

Pe masura ce ne apropiem de timpul iernii , incepeti a va retrage energia in interior . Revedeti-va succesele . Uitati-va si la momentele in care poate ca v-ati pierdut din increderea in voi ca si fiinte ce au potentialul de a impartasi stralucire si frumusete in lume .

Faceti-va in fiecare zi potiuni ale dragostei , in care infuzati iubire in tot ceea ce mancati si beti . Amintiti-va , ceea ce binecuvantati va binecuvinteaza . Ceea ce onorati , va onoreaza . In acest mod de a va binecuvanta si a va onora fiinta , binecuvantati si onorati pamantul . Nu pot sa ma gandesc la un mod mai bun de a sarbatori solstitiul de iarna , care va fi pe 21 decembrie .

In timpul solstitiului de iarna , luati-va un timp pentru a fi nemiscati in tacere . Si acordati-va la nemiscarea si la procesul de regenerare al pamantului . Intrebati pamantul cum puteti sa ajutati la regenerarea pamantului in timpul acestei operioade de schimbare si tranzitie .

Luna plina este pe 12 decembrie . Sa continuam sa intarim prezenta noastra spirituala in colectiv , si sa intarim si fibrele pe care le tesem in tesatura luminii .

Pe masura ce acest an se apropie de sfarsit , sa continuam lucrarea noastra de vindecare , astfel incat sa dam fiecaruia din cerc puterea sa continue cu energia si pasiunea necesare munca spirituala pentru a ajuta la schimbarile ce ne stau in fata .

Daca sunteti nou pe acest website va rog cititi Creating A Human Web of Light pentru instructiunile necesare meditatiilor noastre de luna plina .

Anunturi :

Doresc sa va tin la curent cu cele doua noi carti pe care le-am scris . Primele versiuni finale sunt gata si predate editurilor care le vor publica .

Una dintre carti trateaza modul in care putem folosi lucrarea din Leac pentru Pamant unindu-ne energiile impreuna pentru a crea vindecare globala . Pentru ca , asa cum stim , exista o mare putere si potential atunci cand lucram impreuna , ca un colectiv . Exista acolo unele informatii din Leac pentru Pamant , cateva exercitii din newsletterul transmutational , si altele in plus . Am scris aceasta carte pentru o comunitate de oameni care pot fi foarte noi in munca spirituala , ca sa ne putem largi cercul . Eu privesc aceasta carte ca pe partea a doua din How to heal toxic thoughts care e foarte bine primita de cititorii de peste tot din lume . Am vandut aceasta carte editurii Weiser si de indata ce vom stabili titlul va voi anunta . Cartea va fi publicata in toamna-iarna lui 2009 .

Cealalta carte am scris-o impreuna cu Hank Wesselman si titlul cu care lucram este The Path of Direct Revelation Aceasta carte a fost cumparata de Sounds True si e o continuare a cartii mele Shamanic journeying : A Beginners Guide . Hank si cu mine am scris o mare parte a cartii si am invitat si pe alti invatatori si scriitori shamanici sa impartaseasca unele din invataturile si practicile pe care le predau in cercurile lor . Eu am subliniat unele din practicile importante care sunt parte a shamanismului ca mod de viata . Si impreuna am scris pe aceste diferite teme . O incredibila bogatie de informatii e impartasita in aceasta carte care se planuieste a fi tiparita in primavara lui 2010 . Speram ca vom putea apropia data aparitiei .

Klaus Paasche e un student al meu care ajuta la impartasirea lucrarii de transfigurare in comunitatea sa locala . Am mentinut comunicarea cu el si exista un proiect care il pasioneaza profund si in care e foarte angajat .

Cu totii suntem atinsi de provocarile de care au parte multi copii de peste tot din lume . Si uneori simtim nevoia implicarii intr-un proiect care ajuta copiii. Klaus este implicat intr-un astfel de proiect care sustine copiii Lakota din rezervatia Pine Ridge din Dakota de Sud . El este implicat in organizatia numita Wakanyeja Pawicayapi . pentru mai multe informatii , vizitati website-ul lor www.wakanyeja.org .

�Wakanyeja Pawicayapi este o organizatie nonprofit din rezervatia Pine Ridge din Dakota de Sud . Scopul sau este de a sustine copiii si adolescentii abuzati , oferind terapie comportamentala si deasemeni invatandu-i caile traditionale ale oamenilor Lakota . Ei sustin aproape 200 de copii carora le ofera 5 programe diferite . Ei depind aproape in totalitate de donatii , primind putin ajutor de la Bureau of Indian Affairs din Washington , DC .

Poate doriti sa vedeti website-ul lor si sa vizionati filmarile care arata ce implicare puternica au cu copiii . Puteti vizita website-ul pentru informatii asupra cum sa faceti donatii . Puteti deasemeni sa ii scrieti e-mail lui Klaus Paasche la adresa alphaklaus@verizon.net .

Din scrisorile pe care le primesc de la cititorii Newsletterului Transmutational , stiu ca suntem o comunitate de oameni angajati in diferite sisteme spirituale si din multe denominatii religioase diferite .

Jim Reale este un prieten drag al meu care preda incantarea la conferinte devotate Contemplarii Crestine . El are un CD cu numele Doorway to Devotion: A Contemplative Entry into Christian Prayer (Usa catre devotiune : O intrare contemplativa in rugaciunea crestina) . Am primit feedback foarte bun asupra CD-ului de la multi oameni din traditii spirituale diferite . Daca doriti mai multe informatii despre CD si despre cum sa il comandati , va rog vizitati www.openbodyopenbreath.org .

Gasesc uimitor faptul ca ajungem la sfarsitul a inca un an . Parca abia a inceput anul 2008 ! Doresc sa aduc recunoastere , sa onorez si sa dau o mare recunostinta acelora care ajuta , donand timp si energie , ca Newsletterul transmutational sa �fie disponibil cititorilor de peste tot din lume .

Sa multumim si sa trimitem cele mai bune urari lui Bob Edgar care este webmasterul lui www.shamanicvisions.com si Sylviei Edwards , webmasterul lui www.sandraingerman.com .

Multe binecuvantari catre : Eva Ruprechtsberger , care coordoneaza toti traducatorii . Lena Anderheim , care tocmai a inceput sa traduca Newsletterul Transmutational in Suedeza . Nello Ceccon , pentru traducerea in Italiana . Ines Fermosa, care traduce in Spaniola . Zora Fresova , care traduce in Slovaka . Annie Idrissi , care traduce in Franceza . Aurel Mocanu , care traduce in Romana . Linde Stecker , care traduce in Germana . Katharina Workmany , care traduce in Portugheza .

E atat de multa munca necesara pentru traducerea atat de multor cuvinte .Va multumesc si fie ca binecuvintarile generozitatii voastre sa fie multiplicate de multe ori pentru a aduce pace , iubire, bucurie si abundenta in toate vietile voastre .

Iar voua , tuturor celor din comunitatea noastra globala, care cititi acest articol lunar , va urez o iarna vesela si binecuvantata . Va multumesc pentru tot ceea ce faceti ca sa va straluciti lumina in lume.

Niciun comentariu: