joi, 16 iulie 2009

Newsletter Transmutational Iulie 2009

Newsletter Transmutational Iulie 2009

Copyright : Sandra Ingerman Traducere : Aurel Mocanu

Parintele Thomas Berry a murit in iunie, la varsta de 94 de ani . El a fost considerat un ganditor ecologist si a scris o carte minunata , intitulata „Visul Pamantului „ (The Dream of the Earth ) .

De-a lungul intregii sale vieti el a condus un studiu permanent al naturiii ecologice a Pamantului , a modului in care totul afecteaza tot ceea ce este . Atunci , el si-a dat seama de faptul ca fiintele umane sunt parte a unei ordini naturale mai mari .„Catastrofa vremurilor noastre este pierderea oricarei conexiuni umane reale cu lumea naturala ” a spus el unui reporter in 2005 .„Copacii , pasarile – toate fiintele vii- au drepturi ”a scris el .Ele cer oamenilor sa trateze lumea naturala nu ca pe un obiect , ci ca pe o fiinta vie . „ Daca nimeni in afara oamenilor nu are drepturi , atunci tot restul fiintelor vii devin victime” , a spus Berry .Ca si comunitate globala , noi am lucrat impreuna pentru a onora „spiritul care traieste in toate lucrurile ”.Si am onorat legatura noastra cu natura , recunoscand ca totul in natura este viu .

Este atat de important sa continuam practicile pentru mentinerea conectarii noastre si pentru a onora natura ! Si trebuie sa ajungem la un punct in care aceasta trece dincolo de a executa niste practici , la a fi un mod de a trai viata noastra minut cu minut .

In aceasta luna , hai sa incorporam in practica noastra zilnica , trimiterea de iubire catre lumea naturala .

Gasiti un loc pe pamant de unde sa puteti trimite ganduri iubitoare care sa se raspandeasca prin intreg pamantul . Suflati iubirea voastra in aerul care circula prin toate undele aerului . Cand beti apa , multumiti intregii ape de pe planeta . SI cand iesiti afara , multumiti soarelui pentru toata viata pe care o da .Aceste fiinte vii ne ajuta sa traim , nu doar sa supravietuim . Pe cand continuam sa multumim elementelor care sunt vii , aducem armonia si echilibrul inapoi in mediu .

Continuati aceasta lucrare onorand copacii , plantele , pasarile , animalele , reptilele , pestii , insectele , pietrele etc . Aceste fiinte sunt parte a comunitatii noastre globale , si cand le daruim respectul nostru, cu aceasta onoram tesatura vietii .In fiecare zi , fac o scurta plimbare in natura . Si cunosc toti copacii pe langa care ma plimb . Eu sunt o adevarata iubitoare de copaci , si petrec timp relationand cu copacii pe care ii intalnesc pe drum . Exista un copac pe care il vizitez in fiecare zi . Si , pe cand ii ating scoarta , ii cer sa trimita un mesaj de iubire tuturor copacilor de pe planeta .Toate fiintele sunt conectate , si atunci cand trimiti iubire uneia , trimiti iubire tuturor . Pe masura ce ne conectam cu natura zilnic cu iubire , noi primim in schimb darul iubirii . Aceasta nu ar trebuie sa fie o munca , ci mai degraba un mod de a fi in lume . Exact pecum respirati , inspirand si expirand , puteti trimite si gandurile iubitoare catre spiritul care traieste in toate .

Schimbarile care continua sa se intample pe planeta se intensifica peste tot . Aceste schimbari au loc la toate nivelele – vremea de care avem parte , schimbarile economice , nelinisti politice si religioase . Vedem provocari la nivelul sanatatii , care au impact asupra a tot ce e viu .

Pe cand ni se cere sa ne trezim si sa evoluam , exista diferite reactii fata de dorinta de a pastra vechiul versus miscarea inainte catre nou . Iar acestea ne sunt reflectate in multe evenimente planetare diferite .

E important sa continuam sa observam cum reactionam la situatiile din comunitatile noastre locale cat si in comunitatea mare a lumii . Trebuie sa continuam lucrarea interioara de transmutare a starilor noastre negative de constiinta , fiind fiinte de lumina si aducatori constienti ai schimbarii .

Pe masura ce ne apropiem de 2012 exista o varietate de predictii la care putem fi expusi . Stiu ca atunci cand mi-am sarbatorit aniversarea a 40 de ani mi s-a aratat o viziune a viitorului . Am 56 de ani acum si mi se tot arata aceeasi viziune .

Exista o parte din mine care ar iubi sa scrie despre aceasta viziune . Dar de fiecare data cand incep sa fac asta , o voce din interiorul meu spune „nu”. Pentru ca propriile mele spirite ghizi continua sa imi spuna ca viitorul este creat de ceea ce facem in prezent .

Iar a citi sau auzi profetii despre viitor poate fi o distragere de la prezent E atat de important sa stam in prezent si sa continuam munca de transfigurare si munca de creatie despre care am scris in „Leac Pentru Pamant ” . Trebuie sa ne folosim toate simturile - a vedea, auzi , simti , mirosi , gusta , pentru a crea lumea in care dorim sa traim acum . Trebuie sa ne aducem toata lucrarea in prezent , iar acesta este felul in care influentam viitorul .

Este usor sa ne lasam distrasi de tot ceea ce se intampla , personal si global . E important sa ne pastram energia cu noi si nu sa o risipim . Anul trecut v-am sugerat sa faceti o meditatie sau o calatorie pentru a va uni cu o stea din cerul noptii . Scopul acesteia era sa experimentati cu adevarat cat de solida este steaua , si cum straluceste din interior . Ea nu straluceste de la suprafata , ci mai degraba din adancurile sale . Si facand astfel, lumina unei stele ajunge departe ,la milioane de mile , impartasindu-si stralucirea .

Deasemeni vrem sa fim siguri ca lumina pe care o impartasim noi emaneaza dintr-un miez solid , din interior . Gasiti-va timpul sa repetati aceasta meditatie sau calatorie a unirii cu o stea . Daca nu ati mai facut-o, e o experienta minunata si puternica . Pur si simplu , stabiliti-va intentia de a va uni cu o stea din cerul noptii .

Aceasta experienta ne va aduce inapoi la un centru de putere si lumina care nu poate fi deteriorat sau secat , si care are puterea de a lumina lumea .

In timpul acestei minunate luni Iulie ,mergeti afara si gasiti un parc sau un loc in natura unde va puteti lungi pe sol . Conectati-va cu pamantul si simtiti-va devenind una cu bataia inimii pamantului . Si visati lumea pe care vrei sao traiti , creind o lume a echilibrului , armoniei , pacii , iubirii, luminii si abundentei pentru tot ceea ce e viu .

Luna plina e pe 7 iulie . Sa ne impartasim impreeuna lumina, si sa respiram iubire in tesatura de lumina pe care continuam sa o tesem . Si sa ne impartasim lumina cu toata comunitatea globala care are nevoie de ajutor vindecator . Pentru aceia dintre voi care sunteti noi la ceremoniile noastre lunare , va rog cititi instructiunile de la pagina de web Creating a Human Web of Light .

Impreuna putem crea un mediu sanatos si iubitor pentru toate fiintele vii .Gradina noastra pamanteasca are nevoie de lucrarea noastra . Sa ne angajam impreuna la ingrijirea gradinii pamantului nostru . Cu toii avem daruri pe care le putem aduce in aceasta lucrare . Sa ne dam voie sa primim puterea care vine din cunoasterea faptului ca avem abilitati pe care am venit aici ca sa le impartasim in aceste timpuri . Faceti-va lucrarea , si pe cand fiecare lucram in felul in care suntem ghidati sa o facem , devenim cu adevarat maestri gradinari ai marii noastre gradini, pamantul .

Anunturi:

Recent , mi-a fost trimisa o catre fascinanta , cu titlul : ”Cine mi-a furat sufletul : Un dialog cu diavolul asupra intelesului vietii ”(Who Stole My Soul: A Dialogue with the Devil on the Meaning of Life).

Dupa cum se poate observa din titlu , aceasta e o carte plina de umor . Te implica , te ilumineaza si e frumos scrisa . Autorul sau e Vishwa Prakash si este publicata de Synergy Books .Desi zilele acestea nu prea am timp pentru lectura , am fost surprinsa si bucuroasa de primirea acestei carti , si pur si simplu am iubit lectura ei . E cu adevarat bine facuta !

In Newsletterul Transmutational din Aprilie am scris despre o parte muncii Sylviei Edwards . Ea este wbmasterul www.sandraingerman.com si www.shamanicteachers.com.

In ultimii doi ani , Sylvia a lucrat in colaborare cu spiritul pentru a aduce o noua modalitate de vindecare . Ea picteaza pe discuri plate , rotunde , culori si simboluri intr-un model care produce o frecventa care schimba ceva din lucrurile care se intampla in campul energetic al cuiva . Ea a redus unele din acestea la dimensiuni mai mici , si acum le are de vanzare . Sylvia tocmai a terminat de produs trei discuri noi : Eliberarea Stressului FizicEliberarea Stressului Mental Eliberarea Stressului Emotional .Fiecare persoana va experimenta ceva diferit cu aceste discuri . In ceea ce ma priveste , am gasit ca fiecare dintre ele lucreaza la nivel foarte profund asupra mea , asa ca am discurile ei mici atat pe biroul meu cat si in geanta mea . Si cand stressul apare in viata mea, arunc rapid o privire la cel de care am nevoie .

Puteti vizita website-ul Sylviei , www.collectivelight.com , pentru a afla mai multe despre munca ei cu discurile .

Niciun comentariu: